Wednesday, October 12, 2016

Fibonacci En Forex Fibs Met Grafiekpatrone

Fibonacci en Forex: Fibs met Grafiekpatrone 29 Mei 2011 GMT Deur: Huzefa Hamid Tot dusver in hierdie mini-reeks, het ons die Fibonacci-persentasies gebou en ons & rsquo; vyf gekyk prys retracements en uitbreidings slaan Fibonacci vlakke. Verlede week, kyk ons ​​spesifiek na die 88,6% retracement vlak en hoe dit kan verhandel. Hierdie week het ons & rsquo; re gaan ons kyk na 'n voorbeeld gebruik van 'n Fibonacci vlak as deel van 'n groter grafiek patroon. In verlede week & rsquo; s GBP / USD byvoorbeeld die 88,6% FIB retracement vlak was die rede vir die handel en 'n kleiner grafiek patroon ( 'n driehoek patroon) gehelp om die inskrywing te pen. In hierdie week & rsquo; s voorbeelde, die grafiek patroon self is die rede vir die handel en die FIB vlak help om die inskrywing punt te vind. Die volgende grafiek toon die Amerikaanse dollar teenoor die Japannese jen, USD / JPY, die vorming van 'n lomp en ldquo; Hoof skouers & rdquo; patroon. Hier is 'n vereenvoudigde diagram van hierdie grafiek patroon: So het die patroon bestaan ​​uit drie laagtepunte: die middelste groter as die twee weerskante daarvan. Die middelste piek is dus verwys as die hoof gesit en sy linkervoet hoogtepunt is die linkerskouer en die regte piek is die regter skouer. Connecting hulle is 'n & ldquo; Halslyn & rdquo ;. In werklikheid grafiek patrone nie so kom netjies gevorm, maar met verloop van tyd kan jy jou oë op te lei om hulle raak te sien. Dit is wat ek gesien het as 'n hoof skouers patroon vorming op die volgende USD / JPY 15 minute grafiek: Die twee blou sirkels beklemtoon die linkerskouer en Hoof, en die rooi lyn is die hals. By die tyd wat ek was op soek na die grafiek, die patroon wasn & rsquo; t voltooi en daar was 'n potensiële regterskouer vorming. Dit & rsquo; s belangrik om te beklemtoon dat die regter skouer is steeds potensieel vorming: die prys kan voortgaan beweeg af en nie die patroon te voltooi. Ek don & rsquo; t sien of handel hierdie patroon dikwels, maar ek hou van dit in hierdie geval, want (a) Ek het gevoel die hals was baie duidelik met verskeie raak en (b) Ek het baie duidelik die linkerskouer en Hoof geïdentifiseer. Klassieke tegniese ontleding leer dat 'n handelaar moet ingaan wanneer die neklyn is gebreek of wanneer die neklyn is weer getoets nadat dit gebreek (dit wil sê wanneer dit gebreek word, maar die prys kom terug na dit raak as ondersteuning). Maar ek verkies om die patroon te gaan voordat die neklyn is gebreek. Dit is, want as die prys breek die halslyn, kan dit nog steeds 'n valse tempo wees en kom terug na jou keerverlies getref. As plaas, wat jy tydens die vorming van die regter skouer tik, kan die prys van die hals te breek, maar net kom terug na jou inskrywing sodat jy ruimte om af te sluit by gelykbreek eerder as om 'n verlies. Inzoomen in 'n 5-minute grafiek, het ek opgelet die prys gestuur teen die 88,6% FIB vlak tussen die laagtepunt-1 en die High Point-2: (Die blou sirkel is die Hoof van die Hoof skouers patroon.) B & rsquo; ve my inskrywing met die klein rooi lyn gemerk. My redenasie was dat die prys sal op die heel minste gaan terug tot by punt-2 en dit sou toelaat om my keerverlies om gelyk te breek beweeg. Natuurlik, kan die prys af voort ná my inskrywing en gee my 'n verlies naby my aanvanklike keerverlies by Punt-1. Maar die risiko sou klein in vergelyking met die aangaan op die hals en hou 'n groter keerverlies. Laat & rsquo; s te sien hoe die handel ontvou: B & rsquo; ve nou gemerk die volle grafiek patroon met die halslyn, en die drie sirkels met klem op die linkerskouer, Hoof en regterskouer. My inskrywing is gemerk met die klein rooi lyn. Die prys suksesvol die neklyn gebreek na aanraking dit nog 'n paar keer en dan beweeg word om dit. My vroeë inskrywing geïdentifiseer met 'n 88,6% FIB retracement toegelaat vir my 'n baie strenger stop-verlies van 15 pitte. Ek het winste op 60 pitte (ná die eerste lang bar up): sodra die prys puntig baie vinnig, ek was moeg van 'n retracement plus ek het gedek vier keer my aanvanklike risiko, of 'n 1: 4 risiko / beloning verhouding. Om op te som: 1. Wanneer jy & rsquo; re op soek na 'n grafiek patroon wat jy wil om handel te dryf uit, kan 'n fib vlak te help identifiseer 'n inskrywing. 2. FIB Gebruik vlakke kan dikwels toelaat om vroeër as as jy die grafiek patroon wat deur homself te betree. 3. Vroeër inskrywings, veral op kleiner tydsraamwerke gee kleiner stop-verlies en 'n beter risiko-beloning ambagte. Wil jy meer weet? Check uit die res van hierdie Fibonacci en Forex mini!


No comments:

Post a Comment