Wednesday, October 19, 2016

Fiu - Onderwys , Florida International University

FIU - Onderwys. Florida International University Fakulteit Learning Community - Verslae Verslag aan die Kantoor van die Provost Van: Professor Erskine S. Dottin, Frost Professor 2009-2010 en lede van die eerste Onderwyskollege Fakulteit Learning Community September 11, 2010 Die Onderwyskollege bekroon met die Frost Hoogleraar aan Professor Erskine S. Dottin vir die akademiese jaar 2009-2010. Die toekenning op voorwaarde dat die gebruik van Frost Professor fondse ($ 10,000) van die Frost Uitkeerpolis. Professor Dottin voorgestelde aanvanklik in 2009, na die destydse Tussentydse dekaan van die Onderwyskollege, dr Marie McDemmond die volgende projekte vir die toekenning: Projek 1 - Om die ontwikkeling van 'n fakulteit en kandidate te fasiliteer leer gemeenskap deur en waardeur die filosofiese en morele ondersoek idees van John Dewey kan gebruik word as die katalisator vir die koestering en assessering van houdings (dit wil sê, gewoontes van die gees vir die maak van professionele gedrag meer intelligent). Projek 2 - na 'n lesing borg gegee word deur een van die top geleerdes in die veld van maatskaplike fondamente van onderwys in die VSA. Projek 3 - In 'n sekere konferensies en werkswinkels by te woon om professionele ontwikkeling te bevorder in die gebied van gesindhede (gewoontes van die gees) in die onderwys. Professor Dottin gebruik die fondse op Projekte # 1 en # 3 ( 'n reis na Singapoer tussen 31 Mei 2010 en 7 Junie 2010 'n werkswinkel oor Gewoontes of Mind woon) ( 'n Learning Community vorm). Die eerste Fakulteit Learning Community in die Onderwyskollege gestig, dus deur die ryp Professor Learning Community Project, en die lede van die Learning Community is: Mohammed Farouk, Joyce Fyn, Maria Lovett, Teresa Lucas, Lynne Miller, George O & rsquo; Brien, Aixa Perez-Prado, Angela Salmon, Bill Ritzi, en Robert Vos. Elke lid van die gemeenskap voorsien 'n $ 400 toelae vir sy / haar ooreengekome deelname aan ses gemeenskapsleersentrums sessies. Elke lid, behalwe Robert Vos, onderteken die volgende onderneming: Ek aanvaar die uitnodiging om 'n lid van die Frost Professor Learning Community Project, en die honorarium van $ 400 tot voorsien van die Frost Professor Fonds wees. Ek onderneem om ten volle en gereeld deelneem aan die Learning Community en by te dra tot my en my kollegas & rsquo; intellektuele, sosiale en opvoedkundige ontwikkeling en groei deur middel van 'n gedeelde sin van gemeenskap. My verwagting is dat my deelname en dié van my kollegas in ses sessies tussen Maart en Junie 2010 werk idees en produkte wat gebruik kan word gedeel met ander kollegas in Onderwyskollege tydens die val semester van 2010 sal oplewer. Konseptuele raamwerk Die frase & ldquo; leergemeenskap & rdquo; beklemtoon twee terme, leer en gemeenskap. Die tradisionele beskouing van leer is & ldquo; leer is die somtotaal van wat bekend staan ​​as wat deur boeke ingehandig en geleer mans & hellip ;. [En] studie is dan die proses waardeur 'n individu trek op wat in die stoor & rdquo; (Dewey, 1916/1944, pp. 334-335). Aan die ander kant, & ldquo; nuwe ontwikkelings in die wetenskap leer dui daarop dat die mate waarin omgewings gemeenskapsgesentreerde is ook belangrik om te leer. Veral belangrik is norme vir mense leer van mekaar en voortdurend probeer om te verbeter en rdquo; (Bransford, Brown Cocking, 2000, p. 144). Die nuwe wetenskap leer bring na vore te leer as 'n aktiewe proses en waardeur leerders & ldquo; poog om komplekse onderwerp verstaan ​​en beter voorbereid om oor te dra wat hulle geleer het om nuwe probleme en instellings & rdquo; (Bransford, Brown Cocking, 2000, p. 13). Onlangse hervormings in die beroepe lastig ons om verby net wat professionele doen (of dokters of onderwysers) om ook aandag te gee aan hoe professionele dink oor wat hulle doen (Cooke, Irby, en O & rsquo; Brien, 2010). So, in die voorgestelde aanbevelings vir die opvoeding van dokters, sien 'n mens die volgende: Om professionele vorming maak 'n uitdruklike fokusarea in & hellip; deur strategieë soos formele onderrig in etiek en reflektiewe praktyk, verkenning van die rol van die [professionele-burger] en vestiging van meer ondersteunend leeromgewings. Om 'n gees van ondersoek en verbetering te kweek by die leerders en in & hellip; spanne; hierdie gees ondersteun beide innovasies in die daaglikse praktyk wat vertaal in 'n beter diens en hellip ;, verbeterings stelsel en verbeterde & hellip; uitkomste asook die ontwikkeling van groter navorsing agendas, nuwe ontdekkings en kennis gebou. 'N katalisator vir hervorming in onderwysersopleiding het gekom van die Nasionale Raad vir die akkreditering van Onderwysersopleiding & rsquo; s oproep tot onderwysersopleiding eenhede om hul kandidate & rsquo evalueer; gesindhede. Die stormloop het egter tot gesindhede bepaal het geïnhibeer die voorvereiste behoefte om definisie konsensus oor die konstruk & ldquo verkry; gesindhede & rdquo. As onderwysersopleidingsprogramme gaan om te fokus op die versorging en die beoordeling van gesindhede (die gewoontes van die gees vir die maak van professionele gedrag meer intelligent) dan moet die kandidate voorsien word geleenthede om die gewoontes van die gees sien, oefen hulle, en terugvoer ontvang oor hul prestasie vis - en à ; - vis die gewoontes van die gees. Sommige geleerdes het daarop gewys dat die stormloop deur baie onderwysersopleidingsprogramme om akkreditasie mandate te voldoen met betrekking tot dat & ldquo; gesindhede & rdquo; het 'n groot aantal maatreëls gegenereer vir die assessering van houdings en baie min fokus op programme eerste stigting van 'n konseptuele begrip van die konstruk, en dan leer kandidate oor gesindhede. As die fakulteit in 'n inrigting sien gesindhede as & ldquo; gewoontes van die feit dat professionele gedrag lewer meer intelligente & rdquo; dan 'n direkte skakel kan gemaak word tussen die 21ste-eeuse vaardighede en die gewoontes van die gees genoem in onderrig en leer in die werk van Art Costa Bena Kallick, Ron Ritchhart, en Dawid Perkins, onder andere. Die Kollege van Onderwys het die volgende gewoontes van die feit dat die optrede van fakulteit, personeel sal lewer, en kandidate meer professionele aangeneem: Aanneming van 'n kritiese oog na idees en aksies (Being Analitiese). Weerhouding oordeel tot begrip bereik deur deurdagte in [hul] aksies (Besturende Impulsiwiteit). Besig om dinge te sien deur deur die gebruik van sistematiese metodes [in] die ontleding van probleme (volhard). Dink oor [hul] eie denke (Reflektiewe Bedagsaamheid). Dink en kommunikeer duidelik en presies (Kommunikasie akkuraat). Resultate nuuskierigheid en passie oor leer deur ondersoek (weetgierige). Wat 'n gevoel van gemaklik in situasies waar die uitkomste nie onmiddellik bekend deur op te tree op grond van [hulle] inisiatief en nie uit dat daar 'n skrif (Neem Verantwoordelike Risiko's). Erkenning van die heelheid en eiesoortigheid van ander mense en rsquo; s maniere ervaar en maak betekenis deur 'n oop gemoed (open om). Neem tyd om te kyk oor die werk as gevolg van [hulle] wat meer belangstel in 'n uitstekende werk as in opportunisme (Strewe vir akkuraatheid). Ekserpering betekenis uit een ervaring en die uitvoering daarvan na vore en dit toe te pas 'n nuwe situasie van toepassing deur 'n beroep op [hul] winkel van verlede kennis as 'n bron van data om nuwe uitdagings op te los (Aansoek Past kennis op nuwe situasies). Toon sensitiwiteit vir ander se behoeftes en die feit dat dit 'n koöperatiewe spanlid (Dink interafhanklik), en, Wat 'n gevoel van omgee vir ander en 'n belangstelling in en luister na ander (Empatiese begrip) (Costa Kallick 2004 soos aangehaal in & ldquo; Die konseptuele raamwerk en rdquo; n. d. p 11.). 'N direkte skakel kan word, daarom het, tussen die bogenoemde gewoontes van die gees en die 21ste eeu vaardighede genoem deur die hou van Tony Wagner (2008):


No comments:

Post a Comment